WEKO3
アイテム
超早期段階からの知的・重複・発達障害児の一貫した特別支援教育支援体制モデル研究
http://hdl.handle.net/2241/00148776
http://hdl.handle.net/2241/001487769edc3d7c-30b8-44a0-be89-2f2934323d98
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
25285258seika.pdf (95.9 kB)
|
|
Item type | Research Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-01-31 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 超早期段階からの知的・重複・発達障害児の一貫した特別支援教育支援体制モデル研究 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Study on the support system model of consistent special support education for the intellectual and duplication, developmental disabilities from the very early stage | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18ws | |||||
資源タイプ | research report | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
藤原, 義博
× 藤原, 義博 |
|||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 科学研究費助成事業 研究成果報告書:基盤研究(B)2013-2015課題番号 : 25285258 | |||||
言語 | ja | |||||
書誌情報 |
発行日 2016 |