WEKO3
アイテム
地域ブランドと地域特産品の評価の関係 : 地方特産品の計量分析
http://hdl.handle.net/2241/00123348
http://hdl.handle.net/2241/00123348ce1df7ea-1069-4810-9eab-869bc881312b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
1323.pdf (345.3 kB)
|
|
Item type | Research Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-02-20 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 地域ブランドと地域特産品の評価の関係 : 地方特産品の計量分析 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Relationships between place branding and the evaluation of local products based on quantitative data analysis | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18ws | |||||
資源タイプ | research report | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
石井, 健一
× 石井, 健一× 大吉, 健洋 |
|||||
書誌情報 |
発行日 2015-02 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | University of Tsukuba. Graduate School of Systems and Information Engineering. Doctoral Program in Social Systems & Management | |||||
言語 | en | |||||
シリーズ | ||||||
言語 | en | |||||
関連名称 | Department of Policy and Planning Sciences Discussion Paper Series ; no. 1323 |