WEKO3
アイテム
Are manufacturers’ efforts to improve their brands’ reputation really rewarded? The case of Japanese yogurt market
http://hdl.handle.net/2241/00122405
http://hdl.handle.net/2241/001224059f5e9812-49d8-48b0-84b1-f5fbd70b9225
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | Research Paper(1) | |||||
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公開日 | 2014-11-06 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | Are manufacturers’ efforts to improve their brands’ reputation really rewarded? The case of Japanese yogurt market | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18ws | |||||
タイプ | research report | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
KAMAI, Tomohito
× KAMAI, Tomohito× 金澤, 雄一郎 |
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書誌情報 |
発行日 2014-10 |
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出版者 | ||||||
言語 | en | |||||
出版者 | University of Tsukuba. Graduate School of Systems and Information Engineering. Doctoral Program in Social Systems & Management | |||||
シリーズ | ||||||
言語 | en | |||||
関連名称 | Department of Social Systems and Management Discussion Paper Series ; no. 1322 |