WEKO3
アイテム
Analysis of Brand Characteristics of Music Artists in the CD Market : Case of Japan
http://hdl.handle.net/2241/103907
http://hdl.handle.net/2241/103907e82d430a-1350-4155-bc75-1505f1b6bc03
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | Technical Report(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2011-05-09 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Analysis of Brand Characteristics of Music Artists in the CD Market : Case of Japan | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh | |||||||||
タイプ | technical report | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
著者 |
SUMITA Ushio
× SUMITA Ushio
× TAKAHASHI Kazuki
|
|||||||||
書誌情報 |
発行日 2009-08 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | University of Tsukuba. Graduate School of Systems and Information Engineering. Doctoral Program in Social Systems & Management | |||||||||
言語 | en | |||||||||
シリーズ | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
関連名称 | Department of Social Systems and Management Discussion Paper Series ; no. 1243 |