WEKO3
アイテム
Bringing a Vehicle to a Controlled Stop: Effectiveness of a Dual Control Scheme for Identifying Driver Drowsiness and Preventing Lane Departures under Partial Driving Automation Requiring Hands-on-Wheel
http://hdl.handle.net/2241/0002003906
http://hdl.handle.net/2241/0002003906dfb92e66-d95f-4127-8f1a-0c28bfddce5a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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IEEE-HMS_52(1)-74.pdf (15.5 MB)
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Item type | Journal Article(1) | |||||
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公開日 | 2022-06-06 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Bringing a Vehicle to a Controlled Stop: Effectiveness of a Dual Control Scheme for Identifying Driver Drowsiness and Preventing Lane Departures under Partial Driving Automation Requiring Hands-on-Wheel | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
齊藤 裕一
× 齊藤 裕一× 伊藤 誠× 稲垣 敏之 |
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書誌情報 |
en : IEEE Transactions on Human-Machine Systems 巻 52, 号 1, p. 74-86, 発行日 2021-11-16 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 2168-2291 | |||||
NCID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12601080 | |||||
DOI | ||||||
関連タイプ | isVersionOf | |||||
識別子タイプ | DOI | |||||
関連識別子 | https://doi.org/10.1109/THMS.2021.3123171 | |||||
権利情報 | ||||||
言語 | en | |||||
権利情報 | © 2022 IEEE. | |||||
権利情報 | ||||||
言語 | en | |||||
権利情報 | Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works. | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | AM | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | Institute of Electrical and Electronics Engineers | |||||
言語 | en |