WEKO3
アイテム
Effect of Religious and Cultural Information of Olive Oil on Consumer Behavior: Evidence from Japan
http://hdl.handle.net/2241/00161155
http://hdl.handle.net/2241/00161155d39abf69-228b-4bad-bb7d-cbe2a0433497
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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sustainability_12-3.pdf (670.9 kB)
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Item type | Journal Article(1) | |||||||||||
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公開日 | 2020-09-03 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
タイトル | Effect of Religious and Cultural Information of Olive Oil on Consumer Behavior: Evidence from Japan | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
タイプ | journal article | |||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||
著者 |
柏木, 健一
× 柏木, 健一
WEKO
204146
× 礒田, 博子× Kitagawa, Tamaki |
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書誌情報 |
en : Sustainability 巻 12, 号 3, p. 810, 発行日 2020-02 |
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ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 2071-1050 | |||||||||||
DOI | ||||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.3390/su12030810 | |||||||||||
権利 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
権利情報 | © 2020 by the authors. Licensee MDPI, Basel, Switzerland. | |||||||||||
権利 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
権利情報 | This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). | |||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
出版者 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
出版者 | MDPI |