WEKO3
アイテム
On the relation between message sentiment and its virality on social media
http://hdl.handle.net/2241/00146566
http://hdl.handle.net/2241/00146566ac92ad28-5066-458d-a543-2b523915954b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
SNAM_7-1.pdf (1.1 MB)
|
|
Item type | Journal Article(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-06-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | On the relation between message sentiment and its virality on social media | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | journal article | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
津川, 翔
× 津川, 翔× Ohsaki, Hiroyuki |
|||||
書誌情報 |
en : Social Network Analysis and Mining 巻 7, 号 1, p. 19, 発行日 2017-12 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
収録物識別子 | 1869-5450 | |||||
DOI | ||||||
関連タイプ | isVersionOf | |||||
識別子タイプ | DOI | |||||
関連識別子 | https://doi.org/10.1007/s13278-017-0439-0 | |||||
権利情報 | ||||||
言語 | en | |||||
権利情報 | © Springer-Verlag Wien 2017 | |||||
権利情報 | ||||||
言語 | en | |||||
権利情報 | The final publication is available at Springer via http://dx.doi.org/10.1007/s13278-017-0439-0 | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | AM | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | Springer | |||||
言語 | en |