WEKO3
アイテム
<資料>重度・重複障害教育担当教師の描く指導の展望の背景と日々の職務への影響
http://hdl.handle.net/2241/00146262
http://hdl.handle.net/2241/00146262ee652509-a016-4dcc-af1b-eb4492a2816e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-05-24 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | ja | |||||
タイトル | <資料>重度・重複障害教育担当教師の描く指導の展望の背景と日々の職務への影響 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | <Brief Notes>Influence of the prospect for teaching and difficulties or uneasiness about classroom lessons on daily work of teachers for children with profound and multiple disabilities | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
一木, 薫
× 一木, 薫× 安藤, 隆男 |
|||||
書誌情報 |
ja : 障害科学研究 en : Japanese Journal of Disability Sciences 巻 35, p. 161-175, 発行日 2011-03-31 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 1881-5812 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12215065 | |||||
出版者 | ||||||
言語 | ja | |||||
出版者 | 障害科学学会 | |||||
出版者 | ||||||
言語 | en | |||||
出版者 | Association of Disability Sciences, Japan |