WEKO3
アイテム
<資料>自閉性障害児における平仮名-片仮名文字間の等価関係の成立 : 構成反応見本合わせ課題を用いた片仮名文字指導
http://hdl.handle.net/2241/00146234
http://hdl.handle.net/2241/00146234971d3742-5c75-458b-bdcf-fe0017e4c467
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-05-24 | |||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||
タイトル | <資料>自閉性障害児における平仮名-片仮名文字間の等価関係の成立 : 構成反応見本合わせ課題を用いた片仮名文字指導 | |||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||
タイトル | <Brief Notes>Demonstrating the Emergence of Stimulus Equivalence Relations Between Hiragana-Word and Katakana-Word in Children With Autistic Disorder : Teaching Katakana Words by Using Constructed-Response Matching to Sample | |||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||||||
著者 |
丹治, 敬之
× 丹治, 敬之
× 野呂, 文行
|
|||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 障害科学研究 en : Japanese Journal of Disability Sciences 巻 34, p. 87-97, 発行日 2010-03-25 |
|||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||||
収録物識別子 | 1881-5812 | |||||||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||
収録物識別子 | AA12215065 | |||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||
出版者 | 障害科学学会 | |||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||
出版者 | Association of Disability Sciences, Japan |