WEKO3
アイテム
Teaching students with visual impairments in an inclusive educational setting: a case from Nepal
http://hdl.handle.net/2241/00145888
http://hdl.handle.net/2241/00145888300f016e-3775-4509-8ba4-5537fa6321aa
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
IJIE_21-1.pdf (85.1 kB)
|
|
Item type | Journal Article(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-04-20 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Teaching students with visual impairments in an inclusive educational setting: a case from Nepal | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||
著者 |
ラミチャネ, カマル
× ラミチャネ, カマル
WEKO
161319
|
|||||||||||
書誌情報 |
en : International journal of inclusive education 巻 21, 号 1, p. 1-13, 発行日 2017-01 |
|||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 1360-3116 | |||||||||||
NCID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA11140266 | |||||||||||
DOI | ||||||||||||
関連タイプ | isVersionOf | |||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.1080/13603116.2016.1184323 | |||||||||||
権利情報 | ||||||||||||
言語 | en | |||||||||||
権利情報 | This is an Accepted Manuscript of an article published by Taylor & Francis in International Journal of Inclusive Education on 01/2017, available online: http://www.tandfonline.com/10.1080/13603116.2016.1184323. | |||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | Taylor & Francis | |||||||||||
言語 | en |