WEKO3
アイテム
美術教育における相互行為分析の視座 : 状況的学習論を基にした相互行為分析による指導法の改善
http://hdl.handle.net/2241/114406
http://hdl.handle.net/2241/11440667a4658a-9fb5-4063-b149-050c9edb4ca4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | アイテムタイプT(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2011-10-25 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 美術教育における相互行為分析の視座 : 状況的学習論を基にした相互行為分析による指導法の改善 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The interaction analysis for art education and the perspective of children's activities : for improvement of the method of instruction from interactive analysis as situated practices | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | thesis | |||||
著者 |
奥村, 高明
× 奥村, 高明 |
|||||
書誌情報 |
発行日 2011 |
|||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
注記 | ||||||
内容記述 | 【要旨】 | |||||
取得学位 | ||||||
学位名 | 博士(芸術学) | |||||
取得学位 | ||||||
学位名 | Doctor of Philosophy in Art | |||||
学位授与大学 | ||||||
学位授与機関名 | 筑波大学 | |||||
学位授与機関名 | University of Tsukuba | |||||
学位授与年度 | ||||||
内容記述 | 2010 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2011-01-31 | |||||
報告番号 | ||||||
学位授与番号 | 乙第2531号 |