WEKO3
アイテム
On the Interactive Effect of Personality Traits and Achievement Motive on Customer Orientation
http://hdl.handle.net/2241/100193
http://hdl.handle.net/2241/100193bc590cdd-b1f7-42b0-94d9-4ac8d8102de6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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1179.pdf (274.1 kB)
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Item type | Technical Report(1) | |||||
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公開日 | 2011-05-09 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | On the Interactive Effect of Personality Traits and Achievement Motive on Customer Orientation | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh | |||||
タイプ | technical report | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
Iwanaga, Shogo
× Iwanaga, Shogo× Kanazawa, Yuichiro× Watanabe, Shinichiro |
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書誌情報 |
発行日 2007-05 |
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出版者 | ||||||
言語 | en | |||||
出版者 | University of Tsukuba. Graduate School of Systems and Information Engineering. Doctoral Program in Social Systems & Management | |||||
シリーズ | ||||||
言語 | en | |||||
関連名称 | Department of Social Systems and Management Discussion Paper Series ; no. 1179 |