WEKO3
アイテム
Instagram for student learning and library promotions: a quantitative study using the 5E Instructional Model
http://hdl.handle.net/2241/0002006270
http://hdl.handle.net/2241/0002006270177290a8-96df-485f-a2c7-2cc7c0149120
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AJIM_12-2021-0389.pdf
|
Item type | Journal Article(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-02-08 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Instagram for student learning and library promotions: a quantitative study using the 5E Instructional Model | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
著者 |
Apple Hiu Ching Lam
× Apple Hiu Ching Lam
× ホー カイ ウィング ケヴィン× Dickson K.W. Chiu
|
|||||||||
書誌情報 |
en : Aslib Journal of Information Management 巻 75, 号 1, p. 112-130, 発行日 2022-06-07 |
|||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2050-3806 | |||||||||
NCID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA12663918 | |||||||||
DOI | ||||||||||
関連タイプ | isVersionOf | |||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.1108/AJIM-12-2021-0389 | |||||||||
権利情報 | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
権利情報 | © 2022, Emerald Publishing Limited | |||||||||
権利情報 | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
権利情報 | This author accepted manuscript is deposited under a Creative Commons Attribution Non-commercial 4.0 International (CC BY-NC) licence. This means that anyone may distribute, adapt, and build upon the work for non-commercial purposes, subject to full attribution. If you wish to use this manuscript for commercial purposes, please contact permissions@emerald.com | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | Emerald Publishing Limited | |||||||||
言語 | en |