WEKO3
アイテム
Comparing the Two Educational Systems for Visually Impaired Students in Sudan: Pros and Cons
http://hdl.handle.net/2241/0002005203
http://hdl.handle.net/2241/000200520300a8bbcf-17b5-404b-be25-4077a9f8446d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | アイテムタイプJ(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-10-26 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Comparing the Two Educational Systems for Visually Impaired Students in Sudan: Pros and Cons | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
著者 |
Salih Hisham E. Bilal
× Salih Hisham E. Bilal
× Kakizawa Toshibumi
|
|||||||||
著者情報 | ||||||||||
所属・氏名 | 人間系; 柿澤, 敏文; カキザワ, トシブミ; KAKIZAWA, Toshibumi | |||||||||
研究者総覧URL | http://trios.tsukuba.ac.jp/researcher/0000001503 | |||||||||
書誌情報 |
en : Education Sciences 巻 12, 号 6, p. 411, 発行日 2022-06 |
|||||||||
PISSN | ||||||||||
収録物識別子 | 2227-7102 | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
権利情報 | ||||||||||
権利情報 | © 2022 by the authors. Licensee MDPI, Basel, Switzerland. This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/). | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | MDPI | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
DOI | ||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.3390/educsci12060411 |