WEKO3
アイテム
Comparing the Two Educational Systems for Visually Impaired Students in Sudan: Pros and Cons
http://hdl.handle.net/2241/0002005203
http://hdl.handle.net/2241/000200520300a8bbcf-17b5-404b-be25-4077a9f8446d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
ES_12-6.pdf (275 KB)
|
Item type | Journal Article(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-10-26 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Comparing the Two Educational Systems for Visually Impaired Students in Sudan: Pros and Cons | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | journal article | |||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
著者 |
Salih Hisham E. Bilal
× Salih Hisham E. Bilal
× 柿澤 敏文 |
|||||||
書誌情報 |
en : Education Sciences 巻 12, 号 6, p. 411, 発行日 2022-06 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||
収録物識別子 | 2227-7102 | |||||||
DOI | ||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.3390/educsci12060411 | |||||||
権利情報 | ||||||||
言語 | en | |||||||
権利情報 | © 2022 by the authors. Licensee MDPI, Basel, Switzerland. This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/). | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | MDPI | |||||||
言語 | en |