WEKO3
アイテム
Consumer Behavior for Sustainable Marketing: Understanding How To Market and Make Sustainability Work in Japan and Overseas
http://hdl.handle.net/2241/00162839
http://hdl.handle.net/2241/0016283907b77b68-6a8e-426d-a808-06faf82c68bd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | アイテムタイプR(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-02-16 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Consumer Behavior for Sustainable Marketing: Understanding How To Market and Make Sustainability Work in Japan and Overseas | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | research report | |||||||
著者 |
TAN Caroline Sue Lin
× TAN Caroline Sue Lin
|
|||||||
著者情報 | ||||||||
所属・氏名 | ビジネスサイエンス系; キャロライン, タン スー リン; キャロライン, タン スー リン; CAROLINE, Tan Sue Lin | |||||||
研究者総覧URL | http://trios.tsukuba.ac.jp/researcher/0000003545 | |||||||
書誌情報 |
発行日 2019 |
|||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
注記 | ||||||||
内容記述 | 科学研究費助成事業 研究成果報告書:若手研究(B)2015-2018課題番号 : 15K20896 | |||||||
関連情報 | ||||||||
関連識別子 | https://kaken.nii.ac.jp/ja/grant/KAKENHI-PROJECT-15K20896/ |