WEKO3
アイテム / <図書紹介>Masami Isoda, Max Stephens, Yutaka Ohara, Takeshi Miyakawa Japanese Lesson Study in Mathematics : Its Impact, Diversity and Potential for Educational Improvement / TJES_6-185
TJES_6-185
ファイル | ライセンス |
---|---|
TJES_6-185.pdf (193.8 kB) sha256 66565a8b265c17466c2df324f3605f158536d13bdbd72a91ffa571e983f165e3 |
公開日 | 2019-05-22 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | TJES_6-185.pdf | |||||
本文URL | https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/50075/files/TJES_6-185.pdf | |||||
ラベル | TJES_6-185.pdf | |||||
オブジェクトタイプ | fulltext | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 193.8 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|