2024-03-28T17:18:15Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:02000873
2023-05-12T02:49:54Z
2777:330
3:62:5616:1683853025150:1683853173632
<資料> 大学生におけるPASS理論に基づく認知特性評価の試み : CAS2: Rating ScaleによるPASS尺度とASD特性, ADHD特性との関連
<Brief Notes> A Pilot Study of Cognitive Assessment Based on PASS Theory for College Students: Relationship between CAS2:Rating Scale and Characteristics of ASD and ADHD.
青木, 真純
AOKI, Masum
中島, 範子
ナカシマ, ノリコ
NAKASHIMA, Noriko
岡崎, 慎治
オカザキ, シンジ
OKAZAKI, Shinji
departmental bulletin paper
障害科学学会
Association of Disability Sciences, Japan
2021-03-31
application/pdf
障害科学研究
45
65
76
Japanese Journal of Disability Sciences
1881-5812
AA12215065
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/2000873/files/JJDS_45-65.pdf
jpn
open access