2024-03-29T09:19:51Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:00021514
2022-11-21T00:23:11Z
3:2622:1415:3375
<研究論文>小学校への少人数学級導入に伴う指導改善の実態とその規定要因 : 二つの自治体における指導改善の展開の差異に注目して
Instructional Improvement and its Factors under Smaller Classes Policy in Primary Schools : Focusing on Differences of Instructional Improvement in 2 Cities
福島, 正行
Fukushima, Masayuki
水本, 徳明
Mizumoto, Noriaki
departmental bulletin paper
筑波大学大学院人間総合科学研究科ヒューマン・ケア科学専攻共生教育学分野
Education for Human Coexistence, Human Care Science Graduate School of Comprehensive Human Sciences University of Tsukuba
2006-03
application/pdf
共生教育学研究
1
23
36
Journal of Educational Research for Human Coexistence
2432-7751
AA12218551
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/21514/files/4.pdf
jpn
open access