2024-03-29T12:20:40Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:00053057
2023-01-17T06:12:45Z
3:2622:7635:7731
<研究ノート>社会科授業研究における質的研究法の意義 : 「公正さ」はどう認識されるか
<Research Notes>A Qualitative Analysis of Social Studies Classroom Data : How Students Recognize the Concept of Equity
川崎, 誠司
カワサキ, セイジ
Kawasaki, Seiji
open access
筑波大学社会科教育学会
THE ASSOCIATION FOR SOCIAL STUDIES EDUCATION THE UNIVERSITY OF TSUKUBA
2000-02-11
jpn
departmental bulletin paper
http://hdl.handle.net/2241/00158475
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/records/53057
0289-8918
AN10065473
筑波社会科研究
Tsukuba annals for social studies education
19
51
61
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/53057/files/TAESS_19-51.pdf
application/pdf
927.8 kB
2019-11-21