2024-03-29T13:10:48Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:00045582
2023-02-28T07:29:29Z
3:2622:47:6374
主体的・対話的で深い学びの研究 : アクテイブ・ラーニングの視点から
Study of proactive, interactive, and deep learning
生野, 金三
SHONO, Kinzo
open access
人文科教育学会
Language Teaching Association
2017-12
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15068/00150857
http://hdl.handle.net/2241/00150857
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/records/45582
10.15068/00150857
0913-1434
AN00122796
人文科教育研究
Journal of Language Teaching
44
137
145
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/45582/files/JLT_44-137.pdf
application/pdf
1.4 MB
2018-03-08