2024-03-29T00:14:31Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:00023846
2023-02-28T07:24:55Z
3:2622:47:3535
漢文教材指導における形成的評価の研究:SーP表、IRSグラフによる評価結果のいかし方に着目して
A Study of Formative Education in Teaching of Chinese Classics : Focusing Students Problem Table and Item Relational Structure Graphs
下田, 好行
Shimoda, Yoshiyuki
open access
人文科教育学会
Language Teaching Association
1987-09-01
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15068/00130852
http://hdl.handle.net/2241/14521
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/records/23846
10.15068/00130852
0913-1434
AN00122796
人文科教育研究
Journal of Language Teaching
14
27
42
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/23846/files/4.pdf
application/pdf
1.0 MB
2013-12-25