2024-03-29T08:31:18Z
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/oai
oai:tsukuba.repo.nii.ac.jp:00001315
2022-12-01T02:32:29Z
3:2622:8:3617
<資料>発達障害児におけるジャンケンの勝敗理解促進を標的とした指導プログラムの効果 : 寸劇の観察とその言語化を用いたプロンプト・フェイディング
<Breif Notes>The Effects of Training Program to Understand a Win-loss Relationship of“Janken”in a Child with Developmental Disabilities : Prompt Fading Using Observation and its Verbalization of a Skit
大久保, 賢一
Okubo, Kenichi
野口, 美幸
Noguchi, Miyuki
遠藤, 佑一
Endou, Yuichi
open access
筑波大学心身障害学系
2006-03
jpn
departmental bulletin paper
http://hdl.handle.net/2241/11905
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/records/1315
0285-1318
AN00121658
心身障害学研究
30
93
101
https://tsukuba.repo.nii.ac.jp/record/1315/files/10.pdf
application/pdf
813.3 kB
2013-12-18